Wednesday, December 14, 2022

14th Dec. Santa Claus Ordered Presents サンタさんが注文したぞ

Santa Claus Ordered Presents

12月14日 サンタさんが注文したぞ


 





I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and our farm then

  防犯カメラ、プール、畑を確認して、

 

 

 

cleaned another windows.

  他の窓をきれいにしました。

 

 

 

Ichina and Kaito played together then

  Tina姫とKaitoマンは一緒に遊んで、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

After dinner,

  夕食後、

 

 

 

we played at a living room together,

  居間で一緒に遊び、

 

 

 

watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

 

 

 

Our Santa Claus seemed to order presents for our kids on the Internet maybe because it’s cheaper and easier.

  サンタさんが子どもたちのプレゼントを楽天で注文したようです。安くて簡単だからだと思われます。しかもポイントが溜まっているので無料になりました()

No comments:

Post a Comment