Thursday, December 22, 2022

22nd Dec. Anpanman Snack アンパンマンのお菓子だぞ

Anpanman Snack

12月22日 アンパンマンのお菓子だぞ

 

 

I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

ate breakfast then

  朝食を食べて、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and our farm as usual.

  いつも通り、防犯カメラとプールと畑を確認しました。

 

 

 

Kaito was practicing folding paper and Ichina was still sleeping when I left home.

  Torojiro先生が家を出発した時、Kaitoマンは折り紙練習をしていて、Tina姫はまだ眠っていました。

 

 

 

We had a Christmas party at school.

  学校でクリスマス会を開きました。

 

 

 

We cook baked sweet potatoes tomorrow.

  明日は焼いもを作ります。

 

 

 

On the way back, I saw beautiful illumination around Wingroad shopping mall.

  帰りにウィングロード付近できれいなイルミネーションを見ました。

 

 

 

When I came back home, Ichina was walking and Kaito was folding paper.

  家に帰った時、Tina姫は歩いていて、Kaitoマンは紙を折っていました。

 

 

 

After dinner, we ate Anpanman snack. Ichina and Kaito look like Anpanman.

  夕食後、アンパンマンのお菓子をたべました。Tina姫とKaitoマンはアンパンマンに似ています。

 

 

 

Finally, we watched fart movies then went to bed.

  最後におなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment