Monday, December 19, 2022

19th Dec. Balls ボールだぞ

Balls

12月19日 ボールだぞ

 

 



I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

ate breakfast then

  朝食を食べて、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and our farm.

  防犯カメラ、プール、畑を確認しました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、

 

 

 

came downstairs,

  下に降りてきて、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

danced then Kaito went to nursery school and Ichina & Tamami visited grandparents’ house.

  踊って、Kaitoマンは保育園に行き、Tina姫とTamamiさんはじいじばあばの家に行きました。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

After school, I cut timber.

  放課後材木を切りました。

 

 

 

When I came back home, Ichina was playing with a ball.

  家に帰った時、Tina姫はボールで遊んでいました。

 

 

 

We played soccer with the big ball at Japanese-style rooms.

  和室で大きなボールを使ってサッカーをしました。

 

 

 

After that we practiced cup and ball which Kaito made at nursery school.

  その後、保育園でKaitoマンが作ったけん玉で遊びました。

 

 

 

We watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment