Monday, December 26, 2022

26th Dec. Ichina's Number Tina姫の数字だぞ

Ichina's Number

12月26日 Tina姫の数字だぞ

 

 

I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べ、

 

 

 

checked security cameras, our farm and swimming pools.

  防犯カメラ、畑、プールを確認しました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、

 

 

 

changed clothes, came downstairs,

  着替えて下に降りてきて、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

I drove CX-30 as substitute (replacement) car of CX-5.

  CX-5の代車でCX-30に乗りました。

 

 

 

The mileage of Tamami’s car became 11,111 km (about 7,000 miles). Oh, it’s Ichina’s numbers. All one=ichi in Japanese.

  Tamamiさんの車の走行距離が11,111kmになりました。Tina姫の数字です!

 

 

 

I left lighter that I used when I cooked baked sweet potatoes at school.

  学校に焼いもで使ったライターを忘れました。

 

 

 

We did calligraphy.

  習字をしました。

 

 

 

When I came back home, Ichina and Kaito were playing with the Thomas toy.

  家に帰った時、Tina姫とKaitoマンはトーマスのおもちゃで遊んでいました。

 

 

 

We watched fart movies and

  おなら動画を見て、

 

 

 

I drank beer then went to bed.

  ビールを飲んで寝ました。

No comments:

Post a Comment