Sunday, December 18, 2022

18th Dec. Electronic circuit card, Roof of security camera 電子基板・防犯カメラの屋根だぞ

Electronic circuit card, Roof of security camera

12月18日 電子基板・防犯カメラの屋根だぞ

 

 

I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and our farm,

  防犯カメラ、プール、畑を確認して、

 

 

 

passed the circular notice to our neighbor then

  お隣さんに回覧板を渡して、

 

 

 

went for a jog. It was snowing and the roads were icy so I felt like skating, haha

  ジョギングに行きました。雪が降っていて、道が凍っていたのでスケートをしているようでした。危険ですが、心肺機能を鍛えながらバランス能力も鍛えられる。最高です()

 

 

 

We ate breakfast then

  朝食を食べて、

 

 

 

I filled kerosene tank.

  灯油タンクを満タンにしました。

 

 

 

One of 12 security cameras was not working so I sent a mail to Ctronics customer serice, received this electronic circuit card then changed it by myself.

  12台のうち1台の防犯カメラが動かなかったので、Ctronicsのカスタマーサービスにメールし、電子基板を受け取り自分で交換しました。Youtubeみて自分で換えてくれというサービス!客のスキルをアップしてくれる!教育的な要素も含まれた素晴らしいサービスです。

今回で2台目。残り10台!あと10回続けたらもうプロですね()

 

 

 

Kaito played at a yard on snow.

  Kaitoマンは庭で雪の上で遊びました。

 

 

 

After that I set up roofs on two security cameras. Last winter, a frost lay on some of lenses. I hope that these roofs protect lenses from a frost.

  その後、2台の防犯カメラに屋根を取り付けました。昨シーズンの冬に、レンズに霜がついたのです。この屋根がレンズを守ってくれることを願います。

 

 

 

Following that we went out for shopping.

  それから買い物に行きました。

 

 

 

Kaito and Ichina enjoyed coin games as usual.

  KaitoマンとTina姫はいつも通りメダルゲームを楽しみました。

 

 

 

We got this toy at bingo game.

  ビンゴでこのおもちゃを手に入れました。

 

 

 

After Japanese drum game, Kaito tried this game but it was too difficult for him.

  たいこの達人の後、このゲームをしましたが、Kaitoマンには難しすぎました。

 

 

 

We went back home then Ichina walked with holding a book.

  家に帰って、Tina姫は本を持って歩きました。

 

 

 

Kaito practiced darts and Ichina watched it.

  Kaitoマンはダーツ練習をして、Tina姫は見ていました。

 

 

 

Finally, we watched fart movies then went to bed.

  最後におなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment