Thursday, December 15, 2022

15th Dec. House Help 家の手伝いだぞ

House Help

12月15日 家の手伝いだぞ

 

 


I dried clothes inside,

  室内干しして、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べ、

 

 

 

checked security cameras, our farm and swimming pools then harvested lettuce.

  防犯カメラ、畑、プールを確認して、レタスを収穫しました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、

 

 

 

came downstairs then

  下に降りてきて、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

When I cleaned the window, a window wiper was froze so I gave up cleaning.

  窓を拭いた時、ワイパーが凍ったので、あきらめました・・・。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

We played soccer with a big ball at Japanese-style rooms.

  和室で大きなボールを使ってサッカーをしました。

 

 

 

When Tamami is cooking, always pretends to do it and

  Tamamiさんが料理している時、Tina姫は料理しようとして、

 

 

 

after dinner, Ichina tried to clean the floor. Maybe she wants to help housework.

  夕食の後、床を掃除しようとします。多分家事を手伝いたいのでしょう。

 

 

 

We watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment