Thursday, December 1, 2022

1st Dec. Playing with mantis カマキリと遊ぶぞ

Playing with mantis

12月1日 カマキリと遊ぶぞ

 

 


I ate vegetables,

  野菜を食べて、

 

 

 

dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して

 

 

 

checked security cameras and swimming pools then

  防犯カメラとプールを確認して、

 

 

 

harvested red pepper.

  唐辛子を収穫しました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up, changed their clothes,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、服を着替えて、

 

 

 

came downstairs then ate breakfast.

  下に降りてきて朝食を食べました。



After that Ichina and Tamami visited grandparents’ house.

  その後、Tina姫とTamamiさんはじいじばあばの家に行きました。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

When I came back home, Ichina played with a toy mantis. Maybe she won’t be scared of insects.

  家に帰った時、Tina姫はカマキリと遊びました。昆虫を恐れない子になるでしょう。

 

 

 

Kaito practiced darts,

  Kaitoマンはダーツ練習をして、

 

 

 

watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment