Saturday, December 17, 2022

17th Dec. Holiday Work 休日出勤だぞ

Holiday Work

12月17日 休日出勤だぞ

 

 


I ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and our farm.

  防犯カメラとプールと畑を確認して、

 

 

 

dried clothes inside.

  室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

Ichina was about to fall the bed so I set Dodeka-bar, dinosaur and shinkansen cushions there.

  Tina姫がベッドから落ちそうだったので、どでかばークッション、きょうりゅうクッション、新幹線クッションを設置しました。

 

 

 

When Kaito woke up, I left for school. I participated in the class reunion meeting of my students who turn 20 years old this year.

  Kaitoマンが起きた時、学校に行きました。卒業生で20歳になる人の同窓会「成人を祝う会」に参加しました。

 

 

 

After the meeting, I ate buckwheat noodles together with my previous colleagues.

  会の後、以前の同僚の先生たちとそばを食べに行きました。

 

 

 

While I was working, my family spent time at grandparents’ house.

  Torojiro先生が働いている間、家族はじいじばあばの家で過ごしました。

 

 

 

When we came back home, it started snowing.

  家に帰った時、雪が降り始めました。

 

 

 

Ichina and Kaito played together at dining kitchen room,

  Tina姫とKaitoマンはダイニングキッチンで遊び

 

 

 

Kaito and I played soccer at Japanese-style rooms then

  KaitoマンとTorojiro先生は和室でサッカーをして、

 

 

 

Ichina played at a living room.

  Tina姫は居間で遊びました。

 

 

 

After taking a bath, Kaito and I watched fart movies and

  風呂の後、KaitoマンとTorojiro先生はおなら動画を見て、

 

 

 

Ichina and Tamami read a book then we went to bed.

  Tina姫とTamamiさんは本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment