Wednesday, December 7, 2022

7th Dec. Chartered L'ala Matsumoto ラーラ松本貸し切りだぞ

Chartered L'ala Matsumoto

12月7日 ラーラ松本貸し切りだぞ

 

I dried clothes inside,

  室内に干して、

 

 

 

checked security cameras and swimming pools,

  防犯カメラとプールを確認して、

 

 

 

harvested lettuce then

  レタスを収穫して、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up then

  Tina姫とKaitoマンは起きて、

 

 

 

played at a living room.

  居間で遊びました。

 

 

 

I worked as usual and after school lunch,

  いつも通り働いて、給食の後、

 

 

 

We had Kaito have regular checkup.

  Kaitoマンの定期健診に行きました。

 

 

 

After that we visited L’ala Matsumoto.

  その後、ラーラ松本に行きました。

 

 

 

We enjoyed 4 big swimming pools.

  4つの大きなプールを楽しみました。

 

 

 

It was a weekday and was off season now, so when the big wave came, for 10 minutes, only Kaito, I and lifeguard saff were there, haha.

  平日でオフシーズンだったので、ビッグウェーブの時間には、KaitoマンとTorojiro先生とスタッフしかプールにいませんでした。貸し切りです()

 

 

 

On the way back, we visited COOP supermarket as usual then bought souvenirs for Ichina and Tamami. 

  帰りにコープによって、Tina姫、Tamamiさんにお土産を買いました。

 

 

Kaito watched Anpanman,

  Kaitoマンはアンパンマンを見て、

 

 

 

gave souvenirs to Ichina and Tamami. We always buy Hirota’s cream puff at COOP.

  Tina姫とTamamiさんにお土産をあげました。いつもコープではヒロタのシュークリームを買います。

 

 

 

Following that we practiced darts,

  それから、ダーツ練習をして、

 

 

 

wached fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment