Monday, December 12, 2022

12th Dec. Difficult Calculation, Shaking Hands 難しい計算・握手だぞ

Difficult Calculation, Shaking Hands

12月12日 難しい計算・握手だぞ

 


 


I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

ate breakfast then

  朝食を食べて、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and our farm.

  防犯カメラ、プール、畑を確認しました。

 

 

 

Ichina was walking with holding the Christmas tree.

  Tina姫はクリスマスツリーを持ちながら歩いていました。

 

 

 

Kaito practiced folding paper.

  Kaitoマンは折り紙練習をしました。

 

 

 

They ate breakfast then Kaito went to nursery school,

  朝食を食べて、Kaitoマンは保育園に行き、

 

 

 

Ichina and Tamami went out for shopping.

  Tina姫とTamamiさんは買い物で外出しました。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

We had a meeting about an election next month.

  来月の選挙についての集会を開きました。

 

 

 

On the way back, I watched Kaito’s favorite freight train “Blue Thunder”

  帰りにKaitoマンお気に入りの貨物列車ブルーサンダーを見ました。

 

 

 

Although its answer was wrong, Kaito tried to calculate very difficult calculation.

  答えは間違っていましたが、Kaitoマンは難しい計算に挑戦していました。

 

 

 

Ichina praised his challenge.

  Tina姫はKaitoマン兄ちゃんの挑戦を称えました()

 

 

 

After dinner, Ichina shook hands with Santa Claus.

  Tina姫は夕食後サンタさんと握手しました。

 

 

 

Kaito brushed his teeth,

  Kaitoマンは歯を磨いて、

 

 

 

watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment