Monday, December 5, 2022

5th Dec. Haircut 散髪だぞ

Haircut

12月5日 散髪だぞ

 

 


I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras and swimming pools quickly then

  素早く防犯カメラとプールを確認して、

 

 

 

left home before they woke up.

  Tina姫とKaitoマンが起きる前に家を出ました。

 

 

 

I had a school bus duty and medical examination this morning.

  今朝はスクールバス当番と検診でした。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up, ate breakfast then

  Tina姫とKaitoマンは起きて、朝食を食べて、

 

 

 

studied at dining kitchen room.

  ダイニングキッチンで勉強しました。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

After school bus duty, I came back home earlier then,

  スクールバス当番の後、早く帰って、

 

 

 

I played with Ichina and Kaito.

  Tina姫、Kaitoマンと遊びました。

 

 

 

Kaito watched Anpanman at the top of Osaka Station and

  Kaitoマンは大阪駅頂上でアンパンマンを見て、

 

 

 

Ichina practiced Japanese drums at a living room.

  Tina姫は今で太鼓練習をしました。

 

 

Tamami cut Kaito’s hair.

  TamamiさんはKaitoマンの髪の毛を切りました。

 

 

 

Finally, we watched fart movies then went to bed.

  最後におなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment