Tuesday, December 20, 2022

20th Dec. Christmas Trees クリスマスツリーだぞ

Christmas Trees

12月20日 クリスマスツリーだぞ

 

 

I made a small Christmas tree for my class in the early morning.

  授業の為、早朝小さなクリスマスツリーを作りました。

 

 

 

I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and our farm.

  防犯カメラ、プール、畑を確認しました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、

 

 

 

Kaito showed us his work for Christmas.

  Kaitoマンはクリスマスの作品を見せてくれました。

 

 

 

Ichina wrote something and cried. Kaito danced.

  Tina姫は何か書いて、泣いて、Kaitoマンは踊りました。

 

 

 

I jogged together with my students.

  生徒と一緒に走りました。

 

 

 

We made small Christmas trees as

  小さなクリスマスツリーを

 

 

 

decoration of the big Christmas tree.

  大きなクリスマスツリーのデコレーションとして作りました。

 

 

 

After dinner, we brushed our teeth, took a bath,

  夕食後、歯を磨いて、風呂に入って、

 

 

 

Watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment