Friday, September 30, 2022

30th Sep. Kaito on Anpanman Scooter アンパンマンスクーターのKaitoマンだぞ

Kaito on Anpanman Scooter

30日 アンパンマンスクーターのKaitoマンだぞ

 

 


I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked our swimming pools and security cameras,

  プールと防犯カメラを確認して、

 

 

 

harvested vegetables,

  野菜を収穫して、

 

 

 

watered plants.

  植物に水をやりました。

 

 

 

When its fine, I dry clothes half inside with heater then take them outside because lately sunlight is getting weak, even sunny day.

  晴れた日は、室内でストーブで半分乾かして、外に出します。最近晴れた日でも日光が弱くなっているからです。

 

 

 

When Ichina and Kaito woke up, I left home earlier than usual.

  Tina姫とKaitoマンが起きた時、いつもより早く家を出ました。

 

 

 

I had a school bus duty today.

  今日はスクールバス当番でした。

 

 

 

I received these photos from Tamami.

  Tamamiさんから写真を受け取りました。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

I gave a class of shopping. My students learned how to buy things at SEVEN ELEVEN.

  買い物の授業をしました。生徒たちは物の買い方をセブンイレブンで学びました。

 

 

 

After work, I visited the clinic.

  仕事の後、整体に寄りました。

 

 

 

Kaito watched Anpanman at the top of Osaka Station.

  Kaitoマンは大阪駅の頂上でアンパンマンを見ました。

 

 

 

Kaito rode on an Anpanman scooter and Ichina was watching it. Kaito is a good model of everything for Ichina.

  Kaitoマンはアンパンマンスクーターに乗って、Tina姫は見ていました。KaitoマンはすべてにおいてTina姫の良いお手本です。

 

 

 

After dinner,

  夕食の後、

 

 

 

We watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment