Thursday, September 22, 2022

22nd Sep. Dodeka-Bar Cushion どでかばークッションだぞ

Dodeka-Bar Cushion

22日 どでかばークッションだぞ

 

 

 

 


I harvested vegetables then watered plants.

  野菜を収穫して、植物に水をやりました。

 

 

 

Ichina looked sleepy in the morning.

  Tina姫は朝眠たそうでした。

 

 

 

We ate breakfast and played together then I went to school.

  一緒に朝食を食べて遊んで、学校に行きました。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

When I came back home, Kaito showed me the Dodeka-Bar Cushion that he won a prize then got. Dodeka means very big and its a bar shaped chocolate snack  

  家に帰った時、Kaitoマンがどでかばークッションを見せてくれました。

 

 

 

He also got the Anpanman tent from my aunt, Keiko, in Osaka.

  そしてアンパンマンテントも大阪の伯母からもらいました。

No comments:

Post a Comment