Wednesday, September 28, 2022

28th Sep. Anpanman Scooter アンパンマンスクーターだぞ

Anpanman Scooter

28日 アンパンマンスクーターだぞ

 

 


I will buy a season ticket of Nomugi-touge ski field soon.

  もうすぐ野麦峠スキー場のシーズン券を買います。

 

 

 

I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

repaired the moai magnet that Ichina broke,

  Tina姫が壊したモアイマグネットを直して、

 

 

 

watered plants,

  植物に水をやって、

 

 


harvested vegetables then

  野菜の収穫をして、

 

 

 

checked our swimming pools.

  プールの確認をしました。

 

 

 

Ichina was lying on a square floor cushion.

  Tina姫は座布団の上で横になっていました。

 

 

 

Kaito was watching tablet PC in bed.

  Kaitoマンはベッドでタブレットを見ていました。

 

 

 

After that they played together at a living room then

  その後、リビングで一緒に遊んで、

 

 

 

ate breakfast. They look happy.

  朝食を食べました。幸せそうな笑顔です。

 

 

 

Ichina started riding on an Anpanman scooter as Kaito used to do.

  Tina姫はKaitoマン兄さんがかつてやったように、アンパンマンスクーターに乗りました。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

On the way back home, I visited the clinic.

  帰りに整体に寄りました。

 

 

 

Ichina can play alone while Tamami is preparing dinner.

  Tamamiさんが夕食を作っている間、Tina姫は一人で遊べます。

 

 

 

Kaito can climb up the Osaka Station by himself when he watches DVD.

  KaitoマンはDVDを見る時、一人で大阪駅に登れます。

 

 

 

Ichina practiced climbing stairs.

  Tina姫は階段登り練習をしました。

 

 

 

Ted bears and the other members watched fart movies.

  Tedくまさん達はおなら動画を見ました。

No comments:

Post a Comment