Monday, September 26, 2022

26th Sep. Building Blocks 積み木だぞ

Building Blocks

26日 積み木だぞ

 

 



I dried clothes outside.

  洗濯物を外に干しました。

 

 

 

While Ichina and Kaito were playing on the bed,

  Tina姫とKaitoマンがベッドの上で遊んでいる間に、

 

 

 

I harvested vegetables and

  野菜を収穫して

 

 

 

watered plants.

  植物に水をやりました。

 

 

 

 

Ichina was crawling and standing around the baby fence.

  Tina姫は赤ちゃん柵の近くでハイハイしたり立ったりしていました。

 

 

 

She tried to take vegetables I harvested.

  Tina姫はTorojiro先生が収穫した野菜を取ろうとしました。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

After work, I made the special building blocks for Ichina.

  仕事の後、特別な積み木をTina姫のために作りました。

 

 

 

Kaito put together this circuit course that yesterday he got.

  Kaitoマンは昨日手に入れたサーキットコースを組み立てました。

 

 

 

After that they played at a living room,

  その後、今で遊んで、

 

 

 

Kaito climbed at the top of Osaka Station then watched Anpanman.

  Kaitoマンは大阪駅の頂上に上って、アンパンマンを見ました。

 

 

 

Ichina played with Dodeka-Bar cushion then

  Tina姫はどでかばークッションで遊んで、

 

 

 

experienced building blocks for the first time.

  初めて積み木をやりました。

 

 

 

I hope she likes it.

  気に入ってくれたらいいです。

 

 

 

Mikey watched fart movies.

  マイッキーはおなら動画を見ました。

No comments:

Post a Comment