Tuesday, September 13, 2022

13th Sep. Full Moon(s) 満月だぞ

Full Moon(s)

13日 満月だぞ

 

 


When I got up, I saw the harvest moon but,

  起きた時、中秋の名月を見ましたが、

 

 

 

We have another two full moons at home. Ichina and Kaitos chubby cheeks.

  家に他にも満月があります。Tina姫とkaitoマンのぽちゃぽちゃほっぺです(笑)

 

 

 

I harvested vegetables,

  野菜を収穫して、

 

 

 

watered plants,

  植物に水をやって、

 

 

 

checked out swimming pools,

  プールを確認して、

 

 

 

played together with Ichina and Kaito then went to school.

  Tina姫、kaitoマンと遊んでから学校に行きました。

 

 

 

I worked hard as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

After work I made the sectional batting tee for Kaito.

  仕事の後、kaitoマンの組み立て式バッティングティーを作りました。

 

 

 

We had dinner together.

  一緒に夕食でした。

 

 

 


I wrote review comment of the security camera I bought for our neighbor Mr. Komatsu.

  隣人Komatsuさんのために買った防犯カメラのレビューを書きました。

No comments:

Post a Comment