Thursday, September 15, 2022

15th Sep. Batting Tee バッティングティーだぞ

Batting Tee

15日 バッティングティーだぞ

 

 

 


 

I dried clothes outside,

  外に洗濯物を干して、

 

 


watered plants,

  植物に水をやって、

 

 

 

checked our swimming pools,

  プールを確認して、

 

 

 

harvested vegetables,

  野菜を収穫して、

 

 

 

played together with Ichina and Kaito then went to school.

  Tina姫、Kaitoマンと遊んで、学校へ行きました。

 

 

 

I made wooden toys for my student.

  木製おもちゃを生徒に作りました。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

After work, I made a batting tee for Kaito.

  仕事が終わった後、Kaitoマンのバッティングティーを作りました。 

 

 

 

Kaito was pleased and

  Kaitoマンは喜んでくれて、

 

 

 

Ichina used it as building blocks because its sectional batting tee.

  Tina姫は積み木として遊びました。組み立て式バッティンティーだからです。

No comments:

Post a Comment