Sunday, September 18, 2022

18th Sep. Rocking Chair, Cycling at Sky Park ロッキングチェア・スカイパークでサイクリングだぞ

Rocking Chair, Cycling at Sky Park

18日 ロッキングチェア・スカイパークでサイクリングだぞ

 

 

Since Ichina was crying, I took her to a balcony.

  Tina姫が泣いていたので、バルコニーに連れて行きました。

 

 

 

I jogged along the disaster course to the vacation house area.

  災害コース沿いに別荘エリアまで走っていきました。

 

 

 

I set up the imitation hawk to defend our vegetables, especially sweet potatos we will harvest soon.

  野菜(特にもうすぐ収穫するサツマイモ)を守るために、鷹を設置しました。よろしくお願いします!

 

 

 

I dried clothes outside then

  外に洗濯物を干して、野菜を収穫しました。

 

 

 

 

Since we received Kaitos bicycle helmet from Amazon,

  アマゾンからKaitoマンの自転車ヘルメットを受け取ったので、

 

 

 

Kaito wore it at a living room with playing sugoroku, backgammon.

  Kaitoマンはリビングで、人生ゲームをやりながらヘルメットをかぶりました。安全な人生です(笑)。

 

 

 

When I was drinking a drip coffee at the room for rocking chairs,

  ロッキングチェア部屋でドリップコーヒーを飲んでいる時、

 

 

 

Kaito came into the room then sat on the rocking chair.

  Kaitoマンが入ってきて、ロッキングチェアに座りました。

 

 

 

After that Ichina crawled into the room then sat on the baby rocking chair.

  続いて、Tina姫がハイハイで入ってきて、赤ちゃんロッキングチェアに座りました。

MOV_15412022.09.18 Rocking chairs, Ichina & Kaito


https://youtu.be/N0SvSgWInwA

 

 

 

 

I trimmed tomatoes.

  トマトの手入れをしました。

 

 

 

I will make building blocks for Ichina.

  Tina姫の積み木を作ります。

 

 

 

Around 3 PM, we visited SEIYU supermarket then ate ice cream. Since it started drizzling, Ichina and Tamami went back home.

  3時頃セイユーでアイスを食べました。小雨が降り始めたのでTina姫とTamamiさんは家に戻りました。

 

 

 

At 3:40, we visited Sky Park then started cycling around the airport for 6 miles.

  3時40分頃、スカイパークへ行き、空港1周10kmサイクリングを始めました。

 

 

 

Its Kaitos first time to ride on a bicycle outside, except for our yard.

  Kaitoマンにとって、庭以外の外で自転車に乗るのは初めてでした。

MOV_15542022.09.18 Sky Park, Start Point, Ohshibafu Area


https://youtu.be/gUspKKGBnRg

 

 

 

He is good rider.

  上手です!

MOV_1565 2022.09.18 Sky Park, Going Up


https://youtu.be/EDak1XcNZFk

MOV_1566 2022.09.18 Sky Park, Near Alwin Soccer Field


https://youtu.be/IgF7kIJ_vrE

 

 

 

On the way we played mallet golf.

  途中マレットゴルフをしました。

 

 

 

 

We watched the airplane landing.

  着陸する飛行機を見ました。

 

 

 


Because we didnt have enough time, we played 9 holes, No.3,4,12-18 that are close to our cycling road.

  十分な時間がなかったので、9ホール(No.3,4と12から18)、自転車コースに近いコースをやりました。

MOV_1584 2022.09.18 Sky Park, After mallet golf, blue flag courses


https://youtu.be/F7GnLQTGn1M

 



 

After that we rode on bicycle again then watched the airplane taking off.

  その後、また自転車に乗って、飛行機が離陸するところを見ました。

MOV_1587 2022.09.18 Sky Park, Watch the airplane taking off


https://youtu.be/ISPvxNY9pZA

 

 

 

Kaito remembered that last year, we visited here and used this huge playground equipments.

  Kaitoマンは去年ここにきて、巨大遊具で遊んだことを思い出しました。

New Century YAMANEKO’S DIARY 新世紀 山ネコの日記: 18th Apr. Squirrel, Sky Park リス・スカイパークだぞ (torojiro2.blogspot.com)

 

 

 

 

This is Yamabiko Dome. Kaito received kids driving license at MAZDA car festival.

  やまびこドームです。催し物展で使われ、マツダのカーフェスタでKaitoマンはキッズ運転免許証を貰いました。

New Century YAMANEKO’S DIARY 新世紀 山ネコの日記: 7th Nov. Kids' Driving License キッズ運転免許証だぞ (torojiro2.blogspot.com)

 

 

 

Here is the most steepest point but Kaito cleared it easily.

  ここは最も急な地点ですが、Kaitoマンは簡単にクリアしました。

MOV_15962022.09.18 Sky Park, The hardest point, going up


https://youtu.be/JARTKNpr8XU

 

 

 

 

At the goal point, we watched the airplane landing then finished cycling around 5:30. Kaito has physical strength.

  ゴール地点で着陸する飛行機を見てサイクリングを終えました。初めて庭から出て自転車をこいで10km走破するとは、Kaitoマンは体力がある少年です。

MOV_16062022.09.18 Sky Park, Completed 6.25 miles, Watch the airplane landing


https://youtu.be/xJEL1ExPJZc

 

 

 

 

Sky Park is close to my workplace so I cut timber there then went back home.

  スカイパークは職場に近いので、材木を切って家に帰りました。

 

 

 

Kaito climbed up to the top of Osaka Station then wathed Anpanman.

  Kaitoマンは大阪駅の頂上に登ってアンパンマンを見ました。

 

 

 

Ichina climbed up my handmade stool.

  Tina姫は手作り踏み台に登りました。

No comments:

Post a Comment