Friday, September 9, 2022

9th Sep. Lettuce レタスだぞ

Lettuce

日 レタスだぞ

 

 

Ichina was crawling around the bed.

  Tina姫はベッド付近をハイハイしていました。

 

 

 

Kaito and Ichina changed their clothes then went downstairs.

  kaitoマンとTina姫は服を着替えて下に降りてきました。

 

 

 

I watered plants,

  植物に水をやり、

 

 

 

checked our swimming pools then

  プールを確認して、

 

 

 

harvested vegetables.

  野菜を収穫しました。

 

 

 

Im growing these lettuce, on the left side in the picture, and all cabbage in the cover from seeds. These are getting bigger.

  写真左側のレタスと覆いの中のキャベツ全部を種から育てています。大きくなっています。

 

 

 

Kaito played scissors-paper-rock game on TV.

  kaitoマンはめざましじゃんけんをしました。

 

 

 

I dried clothes inside.

  室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

We are eating vegatables, I harvested, every day.

  毎日Torojiro先生が育てた野菜を食べています。

 

 

 


I walked to Skypark, airport, with my student.

  スカイパークまで生徒と歩きました。

 

 

 

Ichina was crawling at a kitchen.

  Tina姫は台所でハイハイしていました。

 

 


Kaito ate his favorite snack Shimi-Choco, chocolate bar.

  kaitoマンは大好きなシミチョコを食べました。

No comments:

Post a Comment