Monday, September 5, 2022

5th Sep. Dragonfly, Koala トンボ・コアラだぞ

Dragonfly, Koala

日 トンボ・コアラだぞ

 

 

 


I dried clothes outside,

  洗濯物を外に干して、

 

 

 

watered plants and harvested vegetables.

  植物に水をやって、野菜を収穫しました。

 

 

 


I took photos of the dragonfly at the end of the silk tree.

  ねむの木の先にとまるトンボの写真を撮りました。


 

 


 

I checked swimming pool from on ground and

  地上と

 

 


 

from a balcony.

  バルコニーからプールを確認しました。

 

 


 

Kaito woke up then played the game of scissors-paper-rock on TV.

  Kaitoマンは起きてめざましじゃんけんをしました。

 

 


 

Ichina changed clothes then

  Tina姫は服を着替えて、

 

 

 

played at a living room.

  リビングで遊びました。

 

 


 

These are photos from Tamami.

  Tamamiさんからの写真です。

 

 

 

I worked hard as usual.

  いつも通り働きました。

 


While Ichina was waiting for her turn of bath,

  Tina姫はお風呂の順番を待っている間、



 

played with the koala.

  コアラで遊びました。

No comments:

Post a Comment