Friday, September 23, 2022

23rd Sep. Large quantities of Umai-bou snacks すごい量のうまい棒だぞ

Large quantities of Umai-bou snacks

23日 すごい量のうまい棒だぞ

 

 

 


I jogged in our house because it was raining.

  雨が降っていたので、家の中を走りました。

 

 

 

Ichina and Kaito played with Dodeka bar cushion.

  Tina姫とKaitoマンはどでかばークッションで遊びました。

 

 

 

I harvested vegetables.

  野菜を収穫しました。

 

 

 

I serched something about dodeka bar cushion and found that only 1,000 people can win the prize in Japan. Kaito is lucky boy!

  どでかばークッションについて調べました。日本で1,000人だけ当たると分かりました。Kaitoマンはラッキーな少年です!

 

 

 

I dried clothes inside.

  室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

Kaito played at Osaka Station and I did image processing about Ichina & Kaitos photos.

  Kaitoマンは大阪駅で遊び、Torojiro先生はTina姫Kaitoマンの画像処理をしました。

 

 

 

We received these protection products against disasters from Osaka.

  大阪からこれらの防災グッズをもらいました。

 

 

 

After lunch,

  昼食の後、

 

 


 

We visited the Big supermarket and ate ice creams,

  ザ・ビッグに行って、アイスを食べ、

 

 

 

moved to the amusement park then played coin games, bingo game,

  アミューズメントでメダルゲーム、ビンゴゲーム、

 

 


 

crane game of Umai-bou and

  うまい棒のクレーンゲームと

 

 

 

Japanese drum game.

  太鼓の達人をしました。

 

 


 

At last Kaito cleared the hardest mode of the song Sanpo

  ついにKaitoマンはむずかしいの「さんぽ」をクリアしました。

MOV_1776 2022.09.23 Japanese drum game, Kaito cleared the hard mode

https://youtube.com/shorts/BTy3dyvR5VY

 


 

 


 

At the crane game, Kaito got the large quantities of Umai-bou for US$1. Due to the snack avalanche, the pack of Umai-bou (30 Umai-bou inside), slided down to the exit. Kaito is lucky boy haha

  クレーンゲームでKaitoマンは100円で大量のうまい棒をゲットしました。予期せぬお菓子の雪崩で、30本入りのパックが出口まで雪崩れ落ちてきたのです。壁が崩れました(笑)。Kaitoマンはラッキー少年です。

 

 

 

After that we enjoyed shopping at some reuse shops. This is the bicycle I admired when I was child.

  その後、いくつかリユースショップを廻りました。この自転車は子どもの頃憧れていたものです。

 

 

 

Ichina sat on the bookshelf.

  Tina姫は本棚に座りました。

 

 

 

Kaito got 59 Umai-bou today.

  Kaitoマンは今日59本のうまい棒をゲットしました。ははは・・・

 

 

 

We watched Anpanman,

  アンパンマンを見て、

 

 

 

ate dinner,

  夕食を食べて、

 

 

 

watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment