Friday, September 16, 2022

16th Sep. Big Zucchini, Standing on the table 大きいズッキーニ・テーブルの上に立っているぞ

Big Zucchini, Standing on the table

16日 大きいズッキーニ・テーブルの上に立っている

 

 


I dried clothes outside then

  外に洗濯ものを干し、

 

 

 

harvested vegetables. What a big zucchini!

  野菜を収穫しました。大きなズッキーニです!

 

 

 

After that I watered plants,

  その後、植物に水をやって、



played together with Ichina and Kaito,

  Tina姫、Kaitoマンと遊んで、

 

 

 

checked our swimming pools,

  プールを確認して、

 

 


 

ate breakfast with my family, then went to school.

  家族で朝食を食べて、学校へ行きました。

 

 

 

These are photos from Tamami.

  Tamamiさんからの写真です。

 

 

 

I worked hard as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

We enjoyed fishing game.

  釣りゲームを楽しみました。

 

 

 

On the way back, I visited the clinic and had chiropractic at 6:10. Its located in front of Shiojiri Station and I always watch Blue Thunder freight train there. We usually watch the train from our balcony at 6:15.

  6時10分、帰りに整体を受けました。いつもそこでブルーサンダー貨物列車を見ます。いつもはバルコニーから6時15分に見ている車両です。

 

 

 

Ichina can wait for Tamami until dinner time.

  Tina姫は夕食時間までTamamiさんを待てます。

 

 

 

Kaito watched Anpanman at the top of Osaka Station.

  Kaitoマンは大阪駅頂上でアンパンマンを見ました。

 

 

 

After dinner, Ichina stood on the table and Kaito threw a ball then they brushed their teeth.

  夕食後、Tina姫はテーブルの上に立ち、Kaitoマンはボールを投げました。そして歯を磨きました。

MOV_1443 2022.09.16 Ichina climbs up the table then stands by herself, Kaito throw a ball


https://youtu.be/4o22FKJsXQM

 

No comments:

Post a Comment