Friday, September 2, 2022

2nd Sep. Final Preparation 最後の準備だぞ

Final Preparation

日 最後の準備だぞ

 

 

 

We received a letter from my parents in Osaka. Its about Ichinas birthday tomorrow.

  大阪のじいじばあばから手紙を受け取りました。明日のTina姫誕生日についてでした。

 

 

 

I cleaned our swimming pools,

  プールをきれいにして、、

 

 

 

dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

filled up the swimming pools with river water. It will be the final preparation for Water World this season.

  プールを川水で満たしました。今シーズン最後の準備になるでしょう。

 

 

 

Kaito played the game of scissors-paper-rock on TV.

  kaitoマンはめざましじゃんけんをしました。

 

 

 

I harvested vegetables.

  野菜を収穫しました。

 

 

 

Ichina was sleeping in front of a washstand.

  Tina姫は洗面台の前で寝ていました。

 

 

 

When I left home, Kaito saw me off at a bay window.

  出発の時、kaitoマンは出窓で見送ってくれました。

 

 

 

These are photos from Tamami.

  Tamamiさんからの写真です。

 

 

 

My students learned how to cleaned a room.

  生徒たちは部屋掃除の仕方を学びました。

 

 

 

We enjoyed squat ball.

  スカットボールをしました。

 

 

 

On the way back from school, I visited the clinic.

  帰りに整骨院に寄りました。

 

 

 

We played together on the sofa.

  ソファの上で一緒に遊びました。

No comments:

Post a Comment