Sunday, September 4, 2022

4th Sep. Sato Elephant, 95 percent off サトウのゾウさん・95%オフだぞ

Sato Elephant, 95 percent off

日 サトウのゾウさん・95%オフだぞ

 

 

 


I cleaned our district together with my neighbors.

  ご近所さんと掃除をしました。

 

 

 

I harvested vegetables then

  野菜を収穫して、

 

 

 

went for a jog.

  走りに行きました。

 

 

 

After that I dried clothes outside.

  その後、洗濯物を外に干しました。

 

 

 

Around 11 AM, we enjoyed Water World.

  11時頃、ウォーターワールドを楽しみました。

 

 

 

Although it was fine today, we felt cold in the swimming pools so

  今日は晴れていましたが、プールの中で寒さを感じました。なので

 

 

 

Kaito only entered the smaller swimming pool.

  kaitoマンは小さい方だけ入りました。

 

 

 

Following that Kaito washed his bicycle then

  それからkaitoマンは自転車を洗って、

 

 

 

rode a bicycle. We made a small motocross course, haha.

  乗りました。モトクロスコースを作りました(笑)。

MOV_0977 2022.09.04 Bicycle Practice, Motocross Course


https://youtu.be/n7kaYxgH2uM

 

 

 

 

I transplanted seedlings of lettuce.

  レタスの苗を移植しました。

 

 

 

 

In the afternoon, around 3:30, we went to Chino City then

  午後3時半頃、茅野市に行って、

 

 

 

visited Sato Elephants shop.

  サトウのゾウさんの店に行きました。

 

 

 

We enjoyed shopping and

  買い物を楽しんだり、

 

 


Kaito enjoyed riding Sato elephant. Maybe next time, Ichina can ride get on Sato elephant.

  kaitoマンはサトウのゾウさんを楽しみました。多分次回はTina姫もサトウのゾウさんに乗れると思います。

MOV_0987 2022.09.04 Sato Elephants Shop


https://youtu.be/tP18_VxLFuU

 

 

 

 

After Sato elephant shop, we visited Ogino shopping center.

  サトウのゾウさんの店の後、オギノに寄りました。

 

 

 

Kaito and I got to the rooftop parking by elevator.

  kaitoマンとTorojiro先生はエレベーターで屋上駐車場に行きました。行っただけです(笑)

 

 

 

We ate ice creams at Ogino shopping center.

  オギノでアイスを食べました。

 

 

 

On the way back, we visited Second Street in Suwa City,

  帰り道に諏訪市のセカンドストリートに寄って、

 

 

 

 

bought Kaitos baseball bat at XEBIO, suports gear shop.

  ゼビオでkaitoマンの野球バットを買いました。

 

 

 

Kaito really likes this reuse shop Takarabako. We have the same shop near our house, but Kaito likes slot machines here.

  Kaitoマンはこのリサイクルショップ宝箱が大好きです。近所にもあるのですが、ここのスロットマシンが好きなのです。

 

 

 

At another Second Street in Shimosuwa Town, we bought Kaitos wooden baseball bat.

  下諏訪町にある他のセカンドストリートでkaitoマンの木製バットを買いました。

 

 

 

Today, we bought the metal bat at 95 percent off and

  今日は金属バットを95%オフで買って、

 

 

 

 

bought wooden bat for US$3.

  木製バットを300円で買いました。

 

 

 

Kaito practiced swinging bats.

  kaitoマンは素振りをしました。

 

 

 

After that Kaito watched Doraemon at Osaka Station.

  その後、大阪駅でドラえもんを見ました。

 

 

 

Ichina stood up by herself when she was playing with Kaito.

  Tina姫はKaitoマン兄さんと遊んでいる時、一人で立ちました。

No comments:

Post a Comment