Monday, September 12, 2022

12th Sep. Ladder ラダーだぞ

Ladder

12日 ラダーだぞ

 

 


 

 

I dried clothes outside,

  洗濯物を外に干して、

 

 

 

watered plants,

  植物に水をやって、

 

 

 

checked out swimming pools then

  プールを確認して、

 

 

 

harvested vegetables.

  野菜を収穫しました。

 

 

 

When Ichina, Kaito and Tamami were eating breakfast,

  Tina姫、kaitoマン、Tamamiさんが朝食を食べている時、

 


 

Iattended the huneral of one of our neighbors.

  ご近所さんの葬式に参列しました。

 

 

 



After that Kaito and I dashed on the ladder then went to nursery school. We havent used the ladder for a long time.

  その後、kaitoマンとラダーをダッシュして、保育園に行きました。久しぶりにラダーをしました。

 

 

 


I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 



After school, I cut timber for Kaitos batting practice.

  放課後、kaitoマンのバッティング練習のために木を切りました。

 

 

 


Ichina sits on the baby chair by herself.

  Tina姫は自分で赤ちゃんイスに座ります。

 

 

 

Kaito climbs up to the top of Osaka Station when he watches Anpanman.

  kaitoマンはアンパンマンを見る時、大阪駅の頂上まで登ります。

 

 

 

We played together at a dressing room.

  脱衣所で遊びました。

No comments:

Post a Comment