Tuesday, September 27, 2022

27th Sep. Weekday Mallet Golf 平日マレットゴルフだぞ

Weekday Mallet Golf

27日 平日マレットゴルフだぞ

 

 


I harvested vegetables,

  野菜を収穫して、

 

 

checked our swimming pools,

  プールを確認して、

 

 

 

dried clothes inside while Ichina and Kaito were sleeping.

  室内干しをTina姫、Kaitoマンが眠っている間に終わらせました。

 

 

 

They woke up and played with Dodeka bar cushion and Mikey.

  起きてどでかばークッションとマイッキーと遊びました。

 

 

 

After breakfast, I went to school and Kaito went to nursery school.

  朝食を食べて、Torojiro先生は学校へ行き、Kaitoマンは保育園に行きました。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

I finished work earlier, picked Kaito up at his nursery school then we played mallet golf at Osakada Park.

  早く仕事を終え、Kaitoマンのお迎えに行き、小坂田公園でマレットゴルフをしました。

 

 

 

Kaito has become used to mallet golf and he usually gets boggy or double boggy, sometimes he gets par. This time he was putting 30 times.

  Kaitoマンはマレットゴルフに慣れてきて、だいたいはボギーやダブルボギーで回ります。たまにパーを取ります。今回は30回打っていましたが・・・笑

MOV_2009 2022.09.27 Mallet Golf at Osakada Park after nursery school, 30 times putting


https://youtu.be/Nt05csYoLT4

 

 

 

Although he wont be able to participate in an Olympic Games of this sports haha, we really like mallet golf.

  Kaitoマンはマレットゴルフでオリンピックには出られませんが、大好きで楽しんでいます。もしマレットゴルフがオリンピック種目になれば有望かも! なんせ5歳からコース回ってますからねぇ~笑

 

 

 

Ichina always cries when Tamami brushes her teeth.

  Tina姫はTamamiさんが歯を磨く時、いつも泣きます。

 

 

 

She always smiles when she is playing on Dodeka bar cushion together with Kaito.

  どでかばークッションの上でKaitoマン兄さんと遊んでいる時はいつもニコニコです。

 

 

 

I visited McDonalds then ordered French fry and nugget set.

  マクダナルでポテト・ナゲットセットを買いました。

 

 

 

After that I received new resident card that we can issue the certificate of residence at convenience stores by myself.

  その後市役所でマイナンバーカードを受け取りました。住民票を自分でコンビニで出せるのは大きいですね。

 

 

 

 

Kaito watched fart movies with Mikey, Ted bears and another members.

  Kaitoマンはおなら動画をマイッキー、テッドくまさんや他のメンバーたちと見ました。

No comments:

Post a Comment