Thursday, September 8, 2022

8th Sep. Frog, Playing at a corridor カエル・廊下で遊ぶぞ

Frog, Playing at a corridor

日 カエル・廊下で遊ぶ

 

 


I lent our neighbor Mr. Komatsu the money to pay his security camera.

  隣人Komatsuさんが防犯カメラを買うのを立て替えました。我が家に12台ついてますので興味があるようです(笑) 畑と狩猟の罠関係に使うようですが。

 

 

 

I dried clothes inside.

  室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

Kaito was changing his clothes and Ichina was sleeping.

  kaitoマンは服を着替えていて、Tina姫は眠っていました。

 

 

 

These are photos from Tamami.

  Tamamiさんからの写真です。

 

 

 

I watered plants under a carport.

  カーポート下の植物に水をやりました。

 

 

 

The frog was watching me from the top of kerosene tank.

  カエルが灯油タンクの上からこちらを見ていました。

 

 

 

I checked our swimming pools.

  プールを確認しました。

 

 

 

I harvested vegetables.

 野菜を収穫しました。

 

 

 

 

I ate breakfast together with my family then went to school.

  家族一緒に朝食を食べて、学校に行きました。

 

 

 

I played jenga with my students,

  生徒たちとジェンガをして、

 

 

 

worked hard as usual then

  いつも通り働いて、

 

 

 

played boccia.

  ボッチャをしました。

 

 

 

Ichina and Kaito were playing at a corridor.

  Tina姫とkaitoマンは廊下で遊んでいました。

No comments:

Post a Comment