Friday, May 21, 2021

21st May. Scissors-Paper-Rock じゃんけんだぞ

Scissors-Paper-Rock

21日 じゃんけんだぞ

 

 

 

 





I dried clothes inside with stretching my back of knees.

  膝裏を伸ばしながら洗濯物を室内に干しました。

 

 

 

After that I drank coffee at the room for rocking chairs.

  ロッキングチェア部屋でコーヒーを飲みました。

 

 

 

Since it was raining, Kaito didint play at the kids park but bounced on the trampline.

  雨が降っていたので、Kaitoマンはキッズパークでは遊ばず、トランポリンで弾みました。

 

 

 

We waved hands to two commuter trains in the rain.

  雨の中、2本の通勤電車に手を振りました。

 

 

 

We made dustbins from advertisement paper.

  広告からゴミ箱を作りました。

 

 

 

We studied about workplaces near each students house.

  それぞれ家の近所の職場について学びました。

 

 

 

After school, I gathered sawdust then

  放課後、木屑を集めて、

 

 

 

made cube-shaped wood.

  サイコロ型の木を作りました。

 

 

 

Lately Kaito likes the game of scissors-paper-rock game.

  最近Kaitoマンはじゃんけんが好きです。

No comments:

Post a Comment