Monday, May 3, 2021

3rd May. Barbecue バーベキューだぞ

Barbecue

日 バーベキューだぞ

 

 

 

 




I jogged in the morning as usual.

  朝いつものように走りました。

 

 

 

I took the other new course on the way back. It leads to my usual course too.

  帰りに他の新しいコースを選びました。それもまたいつものコースに繋がります。

 

 

 

I have to set up a ventilation fan in our storehouse.

  イナバ物置に換気扇を付けなければなりません。

 

 

 

We brought soil from the place nearby then covered replenished our yard.

  近くから土を運び、庭を補充しました。

 

 

 

Finally we washed a light truck then

  最後に軽トラを洗い、

 

 

 

went to my school.

  学校へ行きました。

 

 

 

We watched the limited express Shinano.

  特急しなのを見ました。

 

 

 

We parked our cars outside.

  外に車を停めました。

 

 

 

We enjoyed barbecue with hot plate at a carport. We have a great many places to enjoy barbecue.

  カーポートでホットプレートのバーベキューをしました。バーベキューを楽しめる場所がたくさんあります。キャンプファイヤーも楽しめます。

 

 

 

Kaito bounced on a sofa then

  Kaitoマンはソファで弾んで、

 

 

 

waxed his skies. We are going to ski tomorrow.

  スキーにワックスをかけました。明日スキーに行きます。

No comments:

Post a Comment