Monday, May 24, 2021

24th May. Picture of Mother 母の絵だぞ

Picture of Mother

24日 母の絵だぞ

 

 

 

 


I drank coffee after I dried clothes. Higher bar table I made from wine barrel wood, a Japanese oak, is very cool.

  洗濯物を干した後、コーヒーを飲みました。ワイン樽の木(楢木)から作った高いテーブルはなかなかかっこいいです。

 

 

 

Since it was Tamamis bitrhday, Kaito gave a birthday present to her.

  Tamamiさんの誕生日だったので、Kaitoマンはプレゼントを渡しました。

 

 

 

I cleaned our backyard.

  裏庭をキレイにしました。

 

 

 

Kaito played marathon,

  Kaitoマンはマラソンごっこをして、

 

 

 

bounced on the handmade trampoline,

  手作りトランポリンで弾んで、

 

 

 

watched two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車を見て、保育園に行きました。

 

 

 

I didnt take a photo of class, nothing special today. After school, I made a stake and stand for security camera.

  今日は授業で特に変わったことも無く写真を撮りませんでした。放課後、防犯カメラの為の杭と台を作りました。

 

 

 

Kaito drew the picture of Tamami at nursery school. What a nice picture!

  Kaitoマンは保育園でTamamiさんの絵を描きました。素敵な絵です!

 

 

 

We had a small birthday party. We have already done the main party the day before yesterday.

  小さな誕生日会をしました。大きなのは先日やっておりますので。

No comments:

Post a Comment