Wednesday, May 26, 2021

26th May. Security Camera セキュリティカメラだぞ

Security Camera

26日 セキュリティカメラだぞ

 

 

 

 


I set up the security camera in the morning.

  朝セキュリティカメラを設置しました。

 

 

 

It took me about 10 minutes.

  10分程かかりました。

 

 

 

My naighbor Mr. Komatsu has a license of a trap and he got the game today.

  隣のKomatsuさんは狩猟(罠)免許を持っていて、今日獲物がかかりました。

 

 

 

I cleaned our backyard then

  裏庭を掃除し、

 

 

 

watered plants.

  植物に水をあげました。

 

 

 

Kaito played marathon,

  Kaitoマンはマラソンごっこをして、

 

 

 

bounced on the trampoline,

  トランポリンで弾み、

 

 

 

waved his hand to two commuter trains.

  2本の電車に手を振りました。

 

 

 

We made a low dining table today.

  今日はチャブ台を作りました。

 

 

 

Kaito watched tablet PC as usual.

  Kaitoマンはいつも通りタブレットを見ました。

No comments:

Post a Comment