Friday, May 14, 2021

14th May. Big Carp Streamer 大きい鯉のぼりだぞ

Big Carp Streamer

14日 大きい鯉のぼりだぞ

 

 

 

 


I dried clothes at a balcony.

  バルコニーで洗濯物を干しました。

 

 

 

I drank coffer on my handmade rocking chair.

  ロッキングチェアでコーヒーを飲みました。

 

 

 

I have 4 placed to water plants now.

  今、水やりの場所が4ヵ所あります。

 

 

 

Kaito played at the kids park,

  Kaitoマンはキッズパークで遊んで、

 

 

 

watched two commuter trains then

  2本の通勤電車を見て、

 

 

 

took photos under the big carp streamers.

  大きな鯉のぼりの下で写真を撮りました。

 

 

 

We planted seed potatoes.

  ジャガイモを植え付けました。

 

 

 

We played mallet golf at Shinsui Park.

  親水公園でマレットゴルフをしました。

 

 

 

On the way back, I sent Jarinko Chie DVDs to my father Kazuo in Osaka.

  帰りにじゃりン子チエのDVDを大阪のKazuoさんに送りました。

 

 

 

Kaito often wins a prize, we can get another one for free, on this snack.

  Kaitoマンはよくこのお菓子で当たりを引きます。

 

 

 

We received a lot of gifts from my aunt in Osaka.

  大阪の伯母からたくさんの贈り物を受け取りました。

No comments:

Post a Comment