Saturday, May 15, 2021

15th May. New Product 新製品だぞ

New Product

15日 新製品だ

 

 

 

 





I jogged in the morning the Enrei mountain pass.

  朝、塩嶺峠まで走りました。

 

 

 

I couldnt see Mt. Fuji because it was cloudy.

  曇っていたので富士山は見られませんでした。

 

 

 

On the way back, I chose Nakasendou Highway course.

  帰りは旧中山道コースを選びました。

 

 

 

After that I weeded a our garden,

  それから庭の雑草を刈って、

 

 

 

took a shower then washed clothes.

  シャワーを浴びて、洗濯をしました。

 

 

 

This is plans of the new facility.

  新しい施設の設計図です。

 

 

 

We went out for shopping and Tamamis beauty parlor.

  買い物とTamamiさんの床屋の為に外出しました。

 

 

 

I used this light for more than 25 years then its broken so I need to buy new one for a storage room.

  このライトを25年以上使い、壊れました。新しい物を納戸用に買わなければなりません。

 

 

 

 

Kaito likes to take an escalator and elevator.

  Kaitoマンはエスカレーターとエレベーターに乗るのが好きです。

 

 

 


While Tamami was in her beauty parlor, we enjoyed shopping.

  Tamamiさんが床屋中に買い物を楽しみました。





 

At the reuse shop, HARD OFF, I found the attractive chair. Its a separate-component chair! I can make it easily so Ill do it soon.

  ハードオフで魅力的な椅子を見つけました。セパレートタイプです。簡単に作れるのでそのうちやります!

 

 

 

Following that Kaito and I visited Osakada Park then

  その後、Kaitoマンと小坂田公園に行って、

 

 

 

took a battery car and

  バッテリーカーと

GOPR0668 15 May. 2021 Osakada Park, Battery Car

https://youtu.be/dP21NEtZrOU

 

 

 

Go-cart.

  ゴーカートに乗りました。

GOPR0669 15 May. 2021 Osakada Park, Go-cart

https://youtu.be/FpRAestOGGw

 

 

 

 

 

After that we played with playground equipments of Osakada Park.

  それから小坂田公園の遊具で遊びました。

GOPR0670 15 May. 2021 Osakada Park, Climbing wall and slide

https://youtu.be/S1yHC9q11rM

 

 

 

 

 

Since Kaito still wanted to play, we moved to Daimonhara Park. We visited here once before when Kaito was maybe 1 or 2 year old.

  Kaitoマンがまだ遊びたかったので大門原公園に移動しました。以前多分Kaitoマンが1,2歳の頃来たことがあります。

 GOPR0671 15 May. 2021 Daimonhara Park, Long Slide

https://youtu.be/6eK7A3qPyR0

 

 

 

Finally we watched passing train at a balcony.

  最後にバルコニーで通過電車を見ました。

 

 

 

The number of steps today was more than 30,000.

  今日の歩数は3万歩以上でした。

No comments:

Post a Comment