Friday, May 28, 2021

28th May. Sweet Potato サツマイモだぞ

Sweet Potato

28日 サツマイモだぞ

 

 

 

 


I dried clothes outside.

  外に洗濯物を干しました。

 

 

 

Kaito wakes up at 6 AM and watches tablet PC then goes downstairs and starts breakfast around 6:30 every day.

  Kaitoマンは毎日6時に起きて、タブレットを見て、6時半頃下に降りて朝食を食べます。

 

 

 

I cleaned our backyard then

  裏庭を掃除して、

 

 

 

watered plants as usual.

  いつも通り植物に水をあげました。

 

 

 

Kaito played at the kids park,

  Kaitoマンはキッズパークで遊んで、

 

 

 

waved his hand to two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車に手を振って、保育園に行きました。

 

 

 

We planted sweet potatoes. I will plant it at my house soon.

  サツマイモを植えました。我が家にもそのうち植えます。

 

 

 

We practiced mallet golf.

  マレットゴルフ練習をしました。

No comments:

Post a Comment