Thursday, May 13, 2021

13th May. Fix Cracks 割れ目を直すぞ

Fix Cracks

13日 割れ目を直す

 

 

 

 


I drank coffee on my handmade rocking chair in the morning.

  朝ロッキングチェアの上でコーヒーを飲みました。

 

 

 

I maintenanced our yard.

  庭の整備をしました。

 

 

 

Kaito counted 12 Jarinko Chie DVDs

  Kaitoマンは12枚のじゃりン子チエDVDを数えました。

 

 

 

Kaito played marathon,

  マラソンごっこをして、

 

 

 

bounced on the handmade trampoline,

  手作りトランポリンで弾んで、

 

 

 

watched Jarinko Chie DVD,

  じゃりン子チエDVDを見て、

 

 

 

waved his hand to two commuter trains then went tu nursery school.

  2本の通勤電車に手を振って、保育園に行きました。

 

 

 

We jogged in the morning.

  朝走りました。

 

 

 

I taught how to fix cracks of wood to my students. I will teach it to Kaito soon.

  生徒たちに木の割れ目をどのように直すか教えました。そのうちKaitoマンにも教えます。

 

 

 

We enjoyed the new sports Squat Ball

  ニュースポーツのスカットボールを楽しみました。

 

 

 

Kaito watched tablet PC then

  Kaitoマンはタブレットを見て、

 

 

 

took a bath together with me.

  一緒にお風呂に入りました。

No comments:

Post a Comment