Sunday, May 9, 2021

9th May. Ski Wax, Go-cart スキーワックス・ゴーカートだぞ

Ski Wax, Go-cart

日 スキーワックス・ゴーカートだぞ

 

 


I jogged in the morning.

  朝走りました。

 

 

 

I passed the vacation houses area. I thought that vacation house makes us feel relax before but now I am convinced that my house makes me more comfortable. The distance of these vacation house to the next vacation house is about 30 to 90 feet but that of my house is more than 200 feet.

  別荘地を通過しました。以前は別荘という物は我々をリラックスさせてくれる物と思っておりましたが、今は自分の家の方が快適だと確信しています。この別荘地の隣の家との距離は10m~30mなのに対して、我が家は70m以上あるからです。いまや別荘地とは窮屈な場所です。

 




 

 

I drank coffee.

  コーヒーを飲みました。

 

 

 

We played at the kids park.

  キッズパークで遊びました。

 

 

 

After that we went shopping then

  それから買い物に行って

 

 

 

ate lunch at home.

  家で昼食でした。

 

 

 

We played at the kids park again then

  またキッズパークで遊んで、

 

 

 

watered the plants.

  植物に水をやりました。

 

 

 

Kaito sprayed wax remover to skies.

  Kaitoマンはリムーバーをスキーにかけました。

 

 

 

I waxed skies.

  Torojiro先生はスキーにワックスをかけました。

 

 

 

Around 4 PM, we visited Osakada Park.

  4時頃、小坂田公園に行きました。

 

 

 

We enjoyed go-cart and

  ゴーカートと

 

 

 

battery car.

  バッテリーカーを楽しみました。

20210509_162409 Osakada Park, Battery Car 1

https://youtu.be/X0jEMqqqlqw

20210509_162437 Osakada Park, Battery Car 2, Collision

https://youtu.be/DDLNMB0SDJk

 

 

 

Kaito played at the Osakada Park then

  小坂田公園で遊んで、

 

 

 

we moved to Ohisama Park near Kaitos nursery school.

  Kaitoマン保育園近くのおひさま公園に行きました。

 

 

 

Finally we played at the park of our house.

  最後に我が家の公園で遊びました。

 

 

 

Kaito ate a cake then 

 Kaitoマンはケーキを食べて、

 

 

 

bounced on a sofa.

  ソファで弾みました。

No comments:

Post a Comment