Tuesday, May 25, 2021

25th May. Trial Product 試作品だぞ

Trial Product

25日 試作品だぞ

 

 

 

 


In the morning, I painted the stake and stand for security camera.

  朝セキュリティーカメラ用の杭と台を塗りました。

 

 

 

After that I watered plants,

  その後、食物に水をあげて、

 

 

 

drank coffee on the rocking chair,

  ロッキングチェアでコーヒーを飲んで、

 

 

 

played with Kaito at the kids park,

  キッズパークでKaitoマンと遊んで、

 

 

 

waved hands to two commuter trains as usual.

  いつも通り、2本の通勤電車に手を振りました。

 

 

 

My student started using the new woodwork tool.

  生徒は新しい木工道具を使い始めました。

 

 

 

We enjoyed P.E.

  体育を楽しみました。

 

 

 

After school, I made a trial product, sectional chair.  

  放課後、組み立て式椅子の試作品を作りました。

 

 

 

Yes, I found it before at the reuse shop then wanted to make.

  はい、以前リユースショップで見つけて、作りたかったのです。

 

 

 

I cooked noodles.

  麺を作りました。

 

 

 

Kaito watched tablet PC until he took a bath.

  お風呂に入るまでKaitoマンはタブレットを見ました。

No comments:

Post a Comment