Saturday, May 22, 2021

22nd May. Arei Shrine Ruins 阿禮神社旧跡だぞ

Arei Shrine Ruins

22日 阿禮神社旧跡だぞ

 

 




The game of “”scissors-paper-rock point on TV reached 200.

  めざましじゃんけんポイントが200に達しました。Kaitoマンがじゃんけんが好きで参加するようになったからでしょうか。

 

 

 

 

 

I jogged to Enrei mountain pass as usual.

  いつものように塩嶺峠まで走りました。

 

 

 

On the way back, I took the new course to

  帰り道に新しい道を選びました。

 

 

 

the ruins of Arei Shrine. The present Arei Shrine is near our previous house but its ruins is near Enrei mountain pass.

  阿禮神社旧跡への道です。今の阿禮神社は前の家の近くですが、旧跡は塩嶺峠近くにあります。明らかにヤバイ所です。

 

 

 

Although I got to the place very close to the ruins, I couldnt find it.

  歩いて1分の所まで行きましたが、見つけられませんでした・・・。

 

 

 

Maybe next time I can get there or accutually nothing there.

  多分次回たどり着けます。または実際何もないかですね・・・。

 

 

 

Today, I jogged more than 14 miles.

  今日は20km以上走りました。朝食前にしては走った方です。

 

 

 

After that I drank coffee on my handmade rocking chair then

  それから手作りロッキングチェアでコーヒーを飲んで、

 

 

 

painted my handmade long stake.

  長い手作り杭を塗りました。

 

 

 

I set up the illumination light near the long slide.

  イルミネーションライトを長い滑り台の近くに設置しました。

 

 

 

 

We played at the kids park then

  キッズパークで遊んで

 

 

 

went out for shopping and

  買い物と

 

 

 

 

Tamamis birthday party at Cannery Row.

  キャナリーロウでのTamamiさんの誕生日会の為に外出しました。

 

 

 

 

We had a great time there.

  素晴らしい時間を過ごしました。

 

 

 

 

Kaito likes Anpanman and looks like Anpanman.

  Kaitoマンはアンパンマン好きで、アンパンマンに似ています。

No comments:

Post a Comment