Tuesday, May 18, 2021

18th May. Lie Down 横になるぞ

Lie Down

18日 横になる

 

 

 

 


Kaito watched tablet PC on his bed then

  Kaitoマンはタブレットを自分のベッドで見て、

 

 

 

watched TV on my massage bed.

  スリーミー2122でテレビを見ました。

 

 

 

I jogged together with my students in the morning. Although I did a lot of activities today I couldnt take a photo maybe because I was busy.

  朝生徒たちと走りました。今日はたくさんの活動があったのですが、写真を撮れませんでした。多分Torojiro先生は忙しかったのでしょう。

 

 

 

Kaito watched tablet PC on his bed. I only took photos of Kaito lying down today.

  Kaitoマンはベッドでタブレットを見ました。今日はKaitoマンが寝そべっている写真だけ撮りました。

No comments:

Post a Comment