Wednesday, May 19, 2021

19th May. For the illumination light イルミネーションライトの為だぞ

For the illumination light

19日 イルミネーションライトの為だぞ

 

 

 

 


I dried clothes with stretching back of knees.

  膝裏を伸ばしながら洗濯物を干しました。

 

 

 

I drank coffee as usual on my handmade rocking chair.

  いつも通り手作りロッキングチェアでコーヒーを飲みました。

 

 

 

Kaito ate breakfast with Ted bear.

  Kaitoマンはテッドくまさんと朝食を食べました。

 

 

 

I cleaned our yard.

  庭掃除をしました。

 

 

 

We jogged in the morning.

  朝走りました。

 

 

 

My students produced pot stands with a saber saw.

  糸鋸で鍋敷きを作りました。

 

 

 

After work, I made the long stake for the illumination light.

  仕事の後、イルミネーションライトの為の長い杭を作りました。

 

 

 

Kaito watched tablet PC before taking a bath.

  風呂の時間までタブレットを見ました。

No comments:

Post a Comment