Saturday, May 1, 2021

1st May. Vacation House 別荘だぞ

Vacation House

日 別荘だぞ

 

 

 

 




I jogged in the morning.

  朝走りました。

 

 

 

I took this course for the first time. There are a lot of vacation houses on the course.

  このコースを通りました。たくさんの別荘があります。

 

 

 

I used to be interested in vacation house before, but now the location of my house is more suitable for vacation house.

  以前は別荘に興味がありましたが、今は我が家の方が別荘にふさわしいと思います。別荘地は隣の家まで30m~50mあります。非常に近くて息苦しく、別荘として寛げません。我が家は100m近く離れています。

 

 

 

When I was relaxing in the room for rocking chair,

  ロッキングチェア部屋でリラックスしていたら

 



Kaito entered with operating a radio-controlled car.

  Kaitoマンがラジコン操作しながら入ってきました。

 

 

 

I removed dandelions then

  タンポポを取り除き、

 

 

 

sprinkled a weed-killer.

  除草剤を散布しました。

 

 

 

We watched tablet PC,

  タブレットを見て、

 

 

 

gathered garbage around our house.

  家周辺のゴミ拾いをして、

 


 

 

removed big stones with a light truck.

  軽トラで大きな石を取り除きました。

 

 

 

On the way to The Big supermarket we watched the limited express Azusa.

  ザ・ビッグへ行く途中に特急あずさを見ました。

20210501_172911 Watching Azusa in a light truck 1

https://youtu.be/pTAJkS7pxAo

20210501_172921 Watching Azusa in a light truck 2

https://youtu.be/cW5U3x-bHWY

 

 

 

The Big is one of our favorite supermarket.

  ザ・ビッグはお気に入りのスーパーの1つです。

 

 

 

It rained a lot today.

  今日はたくさん雨が降りました。

 

 

 

I drank the beer from Okinawa.

  沖縄産のオリオンビールを飲みました。

No comments:

Post a Comment