Tuesday, May 11, 2021

11th May. Set of Jarinko Chie DVD じゃりン子チエDVDセットだぞ

Set of Jarinko Chie DVD

11日 じゃりン子チエDVDセットだぞ

 

 

 

 


I drank coffer at the room for my handmade rocking chair.

  手作りロッキングチェアの為の部屋でコーヒーを飲みました。

 

 

 

I removed dandelions as usual.

  いつものようにタンポポを取り除きました。

 

 

 

Kaito played at the kids park,

  Kaitoマンはキッズパークで遊び、

 

 

 

bounced on the trampoline,

  トランポリンで弾み、

 

 

 

watched two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車を見て、保育園に行きました。

 

 

 

We made timbers for rocking chairs, pot stands and low dining tables.

  ロッキングチェア、鍋敷き、チャブ台の材木を作りました。

 

 

 

We enjoyed P.E.

  体育を楽しみました。

 

 

 

When I came back home, Kaito helped me gathering garbage.

  家に帰った時、Kaitoマンはゴミ拾いを手伝いました。

 

 

 

We got 12 DVDs of Jarinko Chie.

  12枚のじゃりン子チエDVDセットを手に入れました。

No comments:

Post a Comment