Thursday, May 27, 2021

27th May. Rainy Day, Sawdust 雨の日・木屑だぞ

Rainy Day, Sawdust

27日 雨の日・木屑だぞ

 

 

 

 


Since it was raining, I dried clothes inside.

  雨が降っていたので室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

I drank coffee then

  コーヒーを飲んで、

 

 

 

cleaned our backyard in the rain.

  雨の中裏庭をキレイにしました。

 

 

 

I always scatter sawdust when its raining because rain works as a fixing solution.

  いつも雨の日に木屑を撒きます。雨が定着液のようになるからです。

 

 

 

Kaito didnt play marathon but bounced on the trampoline.

  Kaitoマンはマラソンごっこをせず、トランポリンで弾みました。

 

 

 

We watched two commuter trains as usual.

  いつも通り2本の通勤電車を見ました。

 

 

 

My students have almost finished law dining tables.

  生徒たちはほぼチャブ台を完成させました。

 

 

 

We ate a strawberry shortcake after dinner.

  夕食後、いちごのケーキを食べました。

No comments:

Post a Comment