Monday, May 17, 2021

17th May. Sushi 寿司だぞ

Sushi

17日 寿司だぞ

 

 

 

 




It was raining heavily so

  激しく雨が降っていたので、

 

 

 

I dried clothes inside.

  室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

When I was drinking coffee,

  コーヒーを飲んでいる時、

 

 

 

Kaito was lying down on the floor.

  Kaitoマンは床に寝転がっていました。

 

 

 

We only bounced on the trampoline because it was still raining.

  まだ雨が降っていたので、トランポリンで弾んだだけでした。

 

 

 

When Kaito waved his hand to two commuter train it stopped raining.

  Kaitoマンが2本の通勤電車に手を振る時、雨がやみました。

 

 

 

He went to nursery school via a puddle course.

  水溜まり経由で保育園に行きました。

 

 

 

We jogged in the morning,

  朝走って、

 

 

 

practiced electric screw drivers,

  電動ドライバーの練習をして、

 

 

 

took photos of our products for an advertisement of the sale.

  販売広告の為に製品の写真を撮りました。

 

 

 

After work, I visited Kappa Sushi Restaurant, meet up with Mr. Kamikura, who is a woodworker, then

  仕事の後、かっぱ寿司で木工職人のKamikuraさんに会って、

 

 

 

enjoyed All-You-Can-Eat course.

  寿司食べ放題を楽しみました。

 

 

 

I ate 50 plaetes of sushi.

  50皿程食べました。

 

 

 

On the way back, I saw the train that I havent seen before.

  帰りに見かけたことのない電車を見ました。

 

 

 

Kaito looks like Anpanman but he likes Anpannmans enemy Baikinman.

  Kaitoマンはアンパンマンに似ていますが、本人はばいきんまんが好きです。

No comments:

Post a Comment