Wednesday, March 31, 2021

31st Mar. Painting the wine barrel table ワイン樽テーブルを塗装するぞ 

Painting the wine barrel table

31日 ワイン樽テーブルを塗装する

 

 

 

 


Kaito ran after Tamamis car,

  KaitoマンはTamamiさんの車を追いかけ

 

 

 

said bye-bye to Gaikocchan train,

  がいこっちゃん電車にバイバイを言って、

 

 

 

played at the kids park,

  キッズパークで遊んで、

 

 

 

watched Anpanman DVD,

  アンパンマンを見て、

 

 

 

waved his hand to one commuter train then went to nursery school.

  1本の通勤電車に手を振って、保育園に行きました。

 

 

 

I painted the tall wine barrel table then

  背が高いワイン樽テーブルを塗装して、

 

 

 

dried it.

  乾かしました。

 

 

 

I prepared for the new school year.

  新年度の準備をしました。

 

 

 

After work, I made a lot of cube-shap wood.

  仕事の後、サイコロ型の木を大量に作りました。

 

 

 

It was fine all day long so the paint dried completely.

  一日中晴れていたので塗料が完璧に乾きました。

 

 

 

We can see beautiful cherry blossoms around school.

  学校周辺でキレイな桜が見られます。

 

 

 

Painted table became very cool.

  塗ったテーブルはかっこよくなりました。

 

 

 

Kaito watched DVD then played with a pinwheel.

  KaitoマンはDVDを見て、風車で遊びました。

No comments:

Post a Comment