Sunday, March 21, 2021

21st Mar. GoPro on Kaito's helmet Kaitoマンのヘルメット上のゴープロだぞ

GoPro on Kaito's helmet

21日 Kaitoマンのヘルメット上のゴープロだぞ

 

 

 

 


It was raining heavily so I didnt go skiing.

  雨が激しく降っていたので、スキーに行きませんでした。

 

 

 

I did my job a little,

  少し仕事して

 

 

 

dried clothes then

  洗濯物を干して、

 

 

 

made Kaitos favorite ski field.

  Kaitoマンお気に入りのスキー場を作りました。

 

 

 

Around noon, we visited Jimu-kichi (stationery shop) and

  お昼ごろ事務キチと

 

 

 

AEON mall then

  イオンモールに行って、

 

 

 

we had lunch at Saizeriya Restaurant.

  サイゼリヤで昼食でした。

 

 

 

Kaito likes this Anpanman Popcorn Machine.

  Kaitoマンはアンパンマンのポップコーンマシンが好きです。

 

 

 

Lately he likes to go up to the rooftop.

  最近Kaitoマンは屋上に行くのが好きです。「ぼくじょう」と言いますが・・・牛や羊はいません(笑)

 

 

 

In the evening, wenjoyed throwing and catching balls,

  夕方、ボール投げを楽しみ、

 

 

 

watched Anpanman with wearing a ski helmet.

  スキーヘルメットを被ってアンパンマンを見ました。

 

 

 

I set up GoPro camera on Kaitos helmet. Next time, we can enjoy ski movie Kaito records.

  ゴープロをKaitoマンのヘルメット上に取り付けました。次回Kaitoマンが撮った動画が楽しめます。

No comments:

Post a Comment