Tuesday, March 23, 2021

23rd Mar. After One Year 1年ぶりだぞ

After One Year

23日 1年ぶりだぞ

 

 


 

I made YAMANEKO dolls after one year.

  1年ぶりに山ネコを作りました。

 

 

 

Kaito helped me drying clothes,

  Kaitoマンは洗濯物干しの手伝いをし、

 

 

 

watched TV then

  テレビを見て、

 

 

 

constructed new marathon courses.

  マラソンコースを作りました。

 

 

 

He made sure safety of the new course immediately.

  Kaitoマンはすぐに新しいマラソンコースの安全を確かめました。

 

 

 

After that Kaito bounced on the trampoline.

  それからトランポリンで弾みました。

 

 

 

We watched Disney World of English then

  DWEを見て、

 

 

 

waved hands to one commuter train.

  1本の通勤電車に手を振りました。

 

 

 

I prepared for new school year then

  新年度の準備をして、

 

 

 

made a lot of dice-shape wood for our kids park.

  キッズパークの為にサイコロ型の木をたくさん作りました。

No comments:

Post a Comment