Wednesday, March 3, 2021

3rd Mar. Frozen Puddle 凍った水溜まりだぞ

Frozen Puddle

日 凍った水溜まりだぞ

 

 

 




Kaito ran after Tamamis car as usual.

  いつも通りKaitoマンはTamamiさんの車を追いかけました。

 

 

 

 

On the way back, he found a frozen puddle then broke it and said bye-bye to Gaikocchan train.

  帰り道に凍った水溜まりを見つけて割りました。そしてがいこっちゃん電車にバイバイをいいました。

20210303_071429 Kaito brakes frozen puddle and said bye-bye to Gaikocchan Train

https://youtu.be/c8Rgc11D2W4

 

20210303_071519 Kaito brakes frozen puddle

https://youtu.be/hA_DdYmiyM4

 

 

 

 

 

After that Kaito played marathon, played on two slides and bounced on a trampoline.

  それからKaitoマンはまらそんごっこをして、2台の滑り台を滑って、トランポリンで弾みました。

 

 

 

We watched Anpanman DVD in our car.

  車の中でアンパンマンDVDを見ました。

 

 

 

We practiced for our graduation ceremony.

  卒業式の練習をしました。

 

 

 

We danced with this movie Instructor Ryo many times this school year. Due to Corona virus we couldnt come together so we used this movie at our classroom.

  インストラクターRyoの動画でたくさんダンスしました。コロナで集まれなかったので教室で動画を使っていたのです。

 

 

 

Nomugi-touge has 4 chair lift lines and Kaito knows how many chairs and props each line has. He also knows that of 4 old chair lift lines (ruins) that never work any more.

  野麦峠には4本のリフトがあって、Kaitoマンはそれぞれ何個のイスと柱があるか知っています。古くて動かないリフトのことも知っています。

No comments:

Post a Comment