Monday, March 29, 2021

29th Mar. 6th Anniversary 6周年だぞ

6th Anniversary

29日 6周年だぞ

 

 

 


In the morning, I made one YAMANEKO doll.

  朝1体の山ネコを作りました。

 

 

 

Kaito bounced on an Anpanman trampoline then

  Kaitoマンはアンパンマンのトランポリンで弾み、

 

 

 

 

checked a timetable of trains.

  電車の時刻表を確認しました。

 

 

 

 

 

Around 11 AM, we visited the excellent place not many people know about. It takes us about 5 minutes by car from our house.

  11時頃、家から車で約5分の穴場へ出かけました。

20210329_110542 Waiting for trains

https://youtu.be/0XG7PNHQjZU

 

 

 

The railwayroute near our house and another railway route near Kaitos nursery school join here and around 11, the local train and the limited express Azusa pass with each other here.

  家の近所の路線と、Kaitoマン保育園近くの路線がここで交わります。11時頃、普通電車と特急あずさがココですれ違います。

20210329_111910 Local Train and Azusa passed each other

https://youtu.be/OHcd5lQHuBQ

 

 


Kaito was very pleased.

  Kaitoマンはすごく喜びました。

 

 

 

We watched another Azusa then

  もう1本あずさを見て、

20210329_113531 Azusa

https://youtu.be/jtpAUdFDpS4

 

 

 

moved to Chinese restaurant.

  中華料理屋に行きました。

 

 

 

Following that we enjoyed shopping at a reuse shop. Kaito punched the ball,

  それからリユースショップで買い物を楽しみました。Kaitoマンはボールにパンチして、

 

 

 

made balance on the board,

  板の上でバランスを取り、

 

 

 

pretended to lift a barbell.

  バーベル上げのふりをしました。

 

 

 

After that Kaito played the air hockey for the first time at AEON mall. He can make it well.

  それからイオンでKaitoマンはエアーホッケーを初めてやりました。上手にできます。

20210329_144304 Air Hockey

https://youtu.be/7ERKcA-2dPs

 

 

 

 

We ate an ice cream there.

  アイスクリームを食べました。

 

 

 

Around 4 PM, we visited Shouhou Hotel.

  4時頃、ホテル翔峰に行きました。

 

 

 

 

It was 6 th Anniversary of our wedding yesterday.

  昨日が結婚6周年でした。

 

 

 

We enjoyed a spa and   

  温泉と

 

 

 

 

delicious dinner together with Tamamis parents.

  おいしい夕食を今回はTamamiさんの両親と楽しみました。

 

 

 

First time we visited here, Kaito was in Tamami, un born baby.

  初めて翔峰に来た時、KaitoマンはTamamiさんのお腹の中でした。

 

 

 

 

Now, he is 4 years old, growing very well, and is very brave boy especially at ski fields.

  Kaitoマンは4歳で、ぽちゃぽちゃよく育っていて、特にスキー場ではやばい程に勇敢な少年です。

No comments:

Post a Comment